Ilekroć w regulaminie mowa o:
- Sprzedawcy – należy przez to rozumieć Andrzej Kossakowski prowadzącą działalność gospodarczą jako Andrzej Kossakowski Kajtek Tennis Academy z siedzibą w 05-304 Stanisławów (ul. Sokóle 7B), która została wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii (https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx) i której nadano numer NIP 8220002034. oraz REGON 710185576.
- Kliencie – należy przez to rozumieć każdą osobę fizyczną, która posiada pełną zdolność do dokonywania czynności prawnych, osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie będącą osobą prawną, a której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, które składają zamówienie w Sklepie Internetowym.
- Kliencie Konsumencie – należy przez to rozumieć Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221
- Kliencie Przedsiębiorcy – należy przez to rozumieć Klienta będącego przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431
- Stronie Internetowej – należy przez to rozumieć serwis internetowy prowadzony i utrzymywany przez Sprzedawcę pod adresem www.tennisacademy.pl
- Sklepie Internetowym – należy przez to rozumieć zorganizowany system zawierania umów na odległość w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta stanowiący serwis internetowy prowadzony i utrzymywany przez Sprzedawcę pod adresem www. tennisacademy.pl, który umożliwia Klientom składanie zamówień na produkty i usługi oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem tego serwisu i zgodnie z jego Regulaminem.
- Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy dokument, który w szczególności określa warunki korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego.
- Koncie – należy przez to rozumieć przydzielone Klientowi przez Sprzedawcę indywidualne konto, które umożliwia Klientowi korzystanie z Sklepu Internetowego i w którym gromadzone są przez Sprzedawcę informacje o danych Klienta oraz złożonych przez niego zamó
- Zamówieniu – należy przez to rozumieć oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży składane Sprzedawcy przez Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Umowie Sprzedaży – należy przez to rozumieć umowę sprzedaży Produktu w rozumieniu
535 kc oraz umowę o wykonanie Produktu Spersonalizowanego będącego dziełem w rozumieniu art. 627 kc zawieraną przez Klienta i Sprzedającego za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Umowa zawierana jest na odległość w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta. - Umowie o Prowadzenie Konta – należy przez to rozumieć umowę o utrzymywanie przez Sprzedawcę konta Klienta w Sklepie Internetowym i umożliwienie mu korzystanie z jego funkcjonalności.
- Formularzu „załóż konto” – należy przez to rozumieć formularz dostępny w Sklepie Internetowym za pośrednictwem, którego Klient zwraca się do Sprzedawcy o przydzielenie mu Konta.
- Formularzu „złóż zamówienie” – należy przez to rozumieć formularz dostępny w Sklepie Internetowym za pośrednictwem, którego Klient składa zamówienie u Sprzedawcy.
- Dniach Roboczych – należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90).
- Koszyku – należy przez to rozumieć funkcjonalność Sklepu Internetowego pozwalającą Klientowi na gromadzenie produktów i określanie warunków Umowy Sprzedaży przed złożeniem zamó
- Produkcie – należy przez to rozumieć towar prefabrykowany, którego nabycie Sprzedawca oferuje Klientowi za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Produkcie Spersonalizowanym – należy przez to rozumieć Produkt stanowiący towar nieprefabrykowany, którego parametry takie jak wzór, kolor oraz napisy zostały dodane lub zmodyfikowane na zamówienie Klienta i według jego specyfikacji lub w celu zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb.
- ustawie o prawach konsumenta – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.).
- ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.).
- kc – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.).
- RODO – należy przez to rozumieć rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).
- Sklep Internetowy prowadzi Sprzedawca.
- Przeważającą działalnością gospodarczą Sprzedawcy jest 18.12.Z.
- Sprzedawca prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. poz. 646 z późn. zm.).
- Potwierdzenie poprawności danych Sprzedawcy można uzyskać w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx)
- Klient może porozumieć się ze Sprzedawcą za pomocą środków komunikowania się na odległość:
- e-mail: andrzejkossakowski@onet.pl
- telefon: 609440488 (w godzinach: 10-18)
- osoba kontaktowa: Andrzej Kossakowski
- Podstawową formą komunikacji stron, a w tym formą właściwą do składania wszelkich oświadczeń będzie korespondencja elektroniczna (e-mail).
- Koszty korzystania ze środków komunikowania się Klienta ze Sprzedawcą na odległość w celu zawarcia umowy odpowiadają zwykle stosowanym i są uzależnione od cennika operatora.
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 20 1050 1894 1000 0023 0450 1048
- Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz zawierania i wykonywania Umów Sprzedaży za pośrednictwem i z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
- Regulamin wiąże wszystkich Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego.
- Regulamin, o ile wyraźnie w nim to zastrzeżono, może odmiennie regulować prawa i obowiązki Klientów Konsumentów oraz Klientów Przedsiębiorcó
- Regulamin, o ile wyraźnie w nim to zastrzeżono, może odmiennie regulować nabywanie Produktów oraz Produktów Spersonalizowanych.
- Regulamin dostępny jest na Stronie Internetowej i może być przez Klienta w każdym czasie odczytany, pobrany, a jego treść utrwalona w szczególności poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie na nośniku.
- Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na Stronie Internetowej.
- Zmiany regulaminu obowiązują od dnia ich publikacji na Stronie Internetowej.
- Do Umów Sprzedaży zawartych i niewykonanych w czasie, w którym nastąpiła zmiana regulaminu, stosuje się regulamin w brzmieniu z dnia dokonania zamówienia przez Klienta.
- Zmiany regulaminu w zakresie Umów o Utrzymanie Konta wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich publikacji na Stronie Internetowej. Sprzedawca poinformuje Klienta o planowych zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku braku akceptacji Klienta dla zmian regulaminu może on zażądać usunięcia Konta. W takim przypadku przyjmuje się, że żądanie usunięcia Konta stanowi jednocześnie wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym Umowy o Utrzymywanie Konta, a Sprzedawca niezwłocznie uczyni zadość żądaniu Klienta.
- Usługi w Sklepie Internetowym świadczone są 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu.
- Usługi i czynności w Sklepie Internetowym które świadczone są tylko w określonych dniach i godzinach określa regulamin.
- W celu skorzystania ze Sklepu Internetowego Klient musi posługiwać się systemem teleinformatycznym spełniającym następujące, minimalne wymogi techniczne:
- komputer lub urządzenie mobilne (urządzenie końcowe),
- dostęp do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej (e-mail),
- przeglądarka internetowa (Sprzedawca dołoży najwyższych starań, aby Sklep Internetowy był prawidłowo obsługiwany przez przeglądarki Microsoft Internet Explorer, Mozzila Firefox, Google Chrome, Opera oraz Apple Safari)
- włączenie w przeglądarce internetowej obsługi Cookies oraz Javascript.
- Klient korzystając z usług świadczonych drogą elektroniczną powinien stosować środki techniczne (programy antywirusowe, zapory sieciowe) w celu zminimalizowania ryzyka wystąpienia zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet (np.: szkodliwe/złośliwe oprogramowanie).
- Sprzedawca dołoży należytej staranności, aby zapewnić nieprzerwane funkcjonowanie Sklepu Internetowego z wyłączeniem działania siły wyższej, bezprawnego działania osób trzecich mającym na celu zniszczenie lub zakłócenie działania systemu teleinformatycznego, oraz nieprawidłowego lub niedającego się przewidzieć działania przeglądarek internetowych (błędy, aktualizacje, nieobsługiwane funkcjonalności).
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego przez Klienta oznacza każde jego zapoznanie się ze treściami opublikowanymi na Stronie Internetowej przez Sprzedawcę.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego przez Klienta powinno odbywać się w sposób:
- zgodny z prawem,
- zgodny z dobrymi obyczajami,
- zgodny z regulaminem,
- niezakłócający jego funkcjonowania,
- nieuciążliwy dla innych Klientów i Sprzedawcy,
- Sprzedawca może w ramach Sklepu Internetowego organizować i prowadzić konkursy lub promocje, a ich warunki każdorazowo będzie określać odrębny regulamin.
- Promocje prowadzone w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu o ile ich regulamin lub oferta prezentowana w Sklepie Internetowym nie stanowią inaczej.
- Korzystanie z pełnej funkcjonalności Sklepu Internetowego przez Klienta wymaga założenia Konta.
- Założenie i utrzymywanie Konta w Sklepie Internetowym przez Klienta jest nieodpłatne.
- Utrzymywanie Konta w Sklepie Internetowym następuje w ramach Umowy o Prowadzenie Konta zawartej w momencie rejestracji Konta przez Klienta. Umowa ta zawarta jest na czas nieokreślony.
- W przypadku naruszenia przez Klienta regulaminu Sprzedawca może wezwać Klienta do zaprzestania naruszeń i wyznaczyć w tym celu odpowiedni termin. Brak uczynienia zadość wezwaniu Sprzedawcy przez Klienta uprawnia Sprzedawcę do wypowiedzenia Umowy o Utrzymywanie Konta z zachowaniem 14-nastodniowego okresu wypowiedzenia. Po upływie okresu wypowiedzenia Sprzedawca niezwłocznie usunie konto Klienta i zakończy świadczenie jakichkolwiek usług.
- Klient może w każdym czasie zażądać usunięcia Konta przez Sprzedawcę. W takim przypadku przyjmuje się, że żądanie usunięcia Konta stanowi jednocześnie wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym Umowy o Utrzymywanie Konta, a Sprzedawca niezwłocznie uczyni zadość żądaniu Klienta.
- Konto usunięte nie podlega przywró W celu skorzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien ponownie założyć Konto.
- Zapoznanie się z ofertą Sprzedawcy prezentowaną w Sklepie Internetowym nie wymaga założenia Konta.
- Klient może założyć Konto w Sklepie Internetowym z wykorzystaniem Formularza „załóż konto”.
- Skuteczne założenia Konta wymaga podania przez Klienta w Formularz „załóż konto” następujących danych:
- nazwa użytkownika (login)
- hasło
- imię i nazwisko
- adres do doręczeń
- dane do faktury VAT (dotyczy Klientów Przedsiębiorców)
- Klient powinien dochować należytej staranności, aby dane wprowadzone przez niego do Formularza „załóż konto” były poprawne
- Rozpoczęcie korzystania z Konta przez Klienta następuje poprzez zalogowanie się z wykorzystaniem utworzonego w procesie zakładania Konta loginu i hasł
- Eksponowanie przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego stanowi zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży w rozumieniu art. 71 kc.
- Produkty eksponowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego:
- są fabryczne nowe,
- są wolne od wad fizycznych i usterek,
- są wolne od wad prawnych,
- są dopuszczone do obrotu,
- mogą być nabywane przez Klientów bez uzyskania jakichkolwiek pozwoleń lub koncesji.
- Pożądane cechy i parametry Produktu Spersonalizowanego Klient określa z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu Internetowego.
- Ceny Produktów eksponowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego:
- podawane są w złotych polskich (PLN),
- zawierają podatek VAT (cena brutto),
- zawierają wszelkie inne opłaty i należności publiczno-prawne jakie mogą być doliczone do ceny.
- Klient może zamówić Produkty dostępne w Sklepie Internetowym z wykorzystaniem Formularza „złóż zamówienie”. Założenie Konta w Sklepie Internetowym nie jest niezbędne.
- W celu skorzystania z Formularza „złóż zamówienie” Klient powinien:
- wybrać Produkt, określić jego pożądane cechy i parametry (dotyczy Produktu Spersonalizowanego), a następnie umieścić go w Koszyku z wykorzystaniem przycisku „umieść w koszyku”
- po zakończeniu wyboru Produktów wejść na Koszyk z wykorzystaniem przycisku „Koszyk”
- użyć przycisku „zamawiam i płacę”
- wybrać adres dostawy
- wybrać sposób dostawy
- wybrać formę płatności
- Wypełnienie i przesłanie przez Klienta Formularza „złóż zamówienie” stanowi ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów określonych przez Klienta w tym formularzu.
- Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą, jeżeli w odpowiedzi na ofertę Klienta Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, co stanowić będzie oświadczenie o przyjęciu oferty.
- Umowa Sprzedaży zawarta zostanie w języku polskim.
- Prawem właściwym dla zawartej Umowy Sprzedaży będzie prawo polskie.
- Po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przystępuje do jego realizacji.
- Klient może zapłacić Sprzedawcy cenę wedle własnego wyboru:
- płatność za pobraniem (zgodnie z regulaminem operatora pocztowego lub Kuriera)
- płatność przelewem bankowym (zgodnie z regulaminem banku Klienta)
- płatność elektroniczna (zgodnie z regulaminem dostawcy usługi)
- W przypadku wyboru płatności za pobraniem Klient zobowiązany jest uiścić cenę Produktu w momencie odbioru przesyłki. Przystąpienie Sprzedawcy do wykonywania Umowy Sprzedaży nastąpi niezwłocznie.
- W przypadku płatności przelewem bankowym lub płatności elektronicznej Klient zobowiązany jest uiścić cenę w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Przystąpienie Sprzedawcy do wykonywania Umowy Sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Brak zapłaty w terminie określonym w regulaminie lub odmowa przyjęcia przesyłki przez Klienta uprawnia Sprzedawcę do wyznaczenia dodatkowego odpowiedniego terminu na zapłatę ceny. Bezskuteczny upływ dodatkowego terminu uprawnia Sprzedawcę do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w trybie art. 491 kc w terminie 7 dni roboczych od upływu tego terminu.
- Odstąpienie Sprzedawcy od Umowy Sprzedaży skutkuje anulowaniem zamó
- Dostawa Produktów odbywa się na terenie Unii Europejskiej.
- Dostawa Produktów odbywa się wedle wyboru Klienta:
- odbiór za pośrednictwem Kuriera
- odbiór za pośrednictwem operatora pocztowego
- odbiór w Paczkomacie
- Koszt Dostawy Produktu nie jest wliczony w cenę i obciąża Klienta.
- Sprzedawca zamieszcza w Sklepie Internetowym liczbę dni roboczych potrzebnych na dostawę Produktu, a także informację o wysokości opłaty należnej z tytułu jej wykonania.
- Jeżeli na Produkty będące przedmiotem zamówienia obowiązują różne terminy na realizację i dostawę wiążącym strony jest termin najdłuższy.
- Klient Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktó
- Klient Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktów Spersonalizowanych na zasadzie określonej w art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta.
- Jeżeli Umowa Sprzedaży dotyczy zarówno Produktów jak i Produktów Spersonalizowanych
Klient Konsument może od Umowy Sprzedaży odstąpić w części dotyczącej Produktó - Odstąpienie od Umowy Sprzedaży następuje poprzez złożenie przez Klienta Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu. Sprzedawca udostępni na Stronie Internetowej wzorzec oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a na żądanie Klienta Konsumenta dostarczy mu go za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Termin na złożenie oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta Konsumenta liczony jest od dostarczenia Produktu Klientowi Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie.
- Do zachowania terminu na odstąpienie przez Klienta Konsumenta wystarczającym jest nadanie oświadczenia przed upływem terminu na złożenie oświadczenia o odstąpieniu. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu na pośrednictwem poczty elektronicznej jest skuteczne przy spełnieniu warunków określonych w art. 61 §2 kc.
- W każdym przypadku Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi Konsumentowi otrzymanie jego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Odstąpienie od Umowy Sprzedaży przez Klienta Konsumenta skutkuje:
- uznaniem Umowy Sprzedaży za niezawartą (anulowanie zamówienia),
- powstaniem obowiązku Sprzedawcy do zwrotu wszystkich otrzymanych płatności, w tym kosztów dostarczenia Produktu, niezwłocznie a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przez Klienta Konsumenta. Zwrot płatności nastąpi w sposób analogiczny do tego w jaki zostały one przez Klienta Konsumenta wniesione, chyba że ten zgodzi się na inny sposób zwrotu świadczenia, który nie będzie skutkował jakimikolwiek kosztami.
- powstaniem obowiązku Klienta Konsumenta do zwrotu Produktu Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Bezpośrednie koszty zwrotu Produktu obciążają Klienta Konsumenta
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych od Klienta płatności do czasu otrzymania od Klienta Konsumenta zwrotu Produktu lub wiarygodnego dowodu jego odesłania.
- Klient Przedsiębiorca powinien zgłosić Sprzedawcy wady Produktu w sposób i w terminie określonym w art. 556 kc i dalsze. Spory pomiędzy Sprzedawcą i Klientem Przedsiębiorcą strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego ze względu na siedzibę Sprzedawcy (właściwość umowna). Postanowienia regulaminu o reklamacji stosuje się odpowiednio do
Klienta Przedsiębiorcy z zastrzeżeniem, że brak odpowiedzi Sprzedawcy na zgłoszenie wad (reklamację) nie stanowi uznania zgłoszenia (reklamacji) w całości za zasadnego. - Klient Konsument może składać reklamacje:
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej – na adres Sprzedawcy.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres XXX
- Reklamacja powinna zawierać:
- dane identyfikujące Klienta Konsumenta
- zwięzłe określenie przedmiotu reklamacji
- zwięzłe określenie oczekiwań Klienta Konsumenta co do sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę
- inne informacje które Klient Konsument uzna za przydatne przy rozpoznawaniu reklamacji.
- Klient Konsumenta zobowiązany jest współdziałać ze Sprzedawcą w celu umożliwienia mu sprawnego rozpoznania reklamacji.
- Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w następujących terminach:
- jeżeli reklamacja jest oczywiście uzasadniona – niezwłocznie
- jeżeli reklamacja wymaga zwykłych czynności związanych z ustalaniem stanu faktycznego – do 7 dni roboczych,
- jeżeli reklamacja wymaga znacznych nakładów czasu i pracy związanych z ustalaniem stanu faktycznego – do 14 dni roboczych,
- w każdym przypadku – do 30 dni,
- Brak odpowiedzi Sprzedawcy na reklamację Klienta Konsumenta poczytuje się za uznanie jej w całości za zasadną.
- Po otrzymaniu reklamacji Sprzedawca
- niezwłocznie przystąpi do rozpatrywania reklamacji,
- zwróci się do Klienta Konsumenta o dalsze informacje i wyjaśnienia, jeżeli będzie to konieczne dla prawidłowego rozpoznania reklamacji,
- przystąpi do oględzin wad i usterek Produktu zgłoszonych przez Klienta Konsumenta
- Na podstawie ustalonego przez siebie stanu faktycznego Sprzedawca może:
- uwzględnić reklamację w całości i spełnić świadczenie, którego żąda Klient Konsumenta lub świadczenie ekwiwalentne, na które Klient Konsumenta wyraził zgodę.
- uwzględnić reklamację w części i częściowo spełnić świadczenie, którego żąda Klient Konsumenta wskazując jednocześnie na przyczyny i podstawy dla których nie mógł uwzględnić reklamacji w całości,
- nie uwzględnić reklamacji wskazując przyczyny i podstawy dla których nie mógł uwzględnić reklamacji w całości ani w części,
- wystąpić do Klienta Konsumenta z propozycją zawarcia ugody, jeżeli okoliczności sprawy nasuwają istotne wątpliwości co do zasadności stanowisk obydwóch stron,
- Rozstrzygając o zasadności reklamacji Sprzedawca przedstawia Klientowi Konsumentowi swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej,
- Uznając reklamację za zasadną w całości lub w części Sprzedawca poinformuje Klienta Konsumenta o przewidywanym terminie załatwienia sprawy.
- Usuwając wadę lub wymieniając Produkt na nowy Sprzedawca działa w sposób możliwie bezzwłoczny i nieuciążliwy dla Klienta Konsumenta.
- W przypadku sporu z Klientem Konsumentem może zwrócić się o mediację do:
- Rzecznika Praw Konsumentów w trybie określonym ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentó (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 184).
- Inspekcji Handlowej w trybie określonym ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.).
- Przed wytoczeniem powództwa Klient Konsument może skorzystać także z postępowania pojednawczego określonego w art. 184 kpc i dalsze składając wniosek we właściwym miejscowo Sądzie Powszechnym.
- Postanowienia dotyczące danych osobowych nie mają zastosowania do Klienta nie będącego osobą fizyczną.
- Sprzedawca informuje w trybie art. 13 RODO, że:
- administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
- w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą z wykorzystaniem danych kontaktowych wskazanych w regulaminie.
- dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu realizacji umowy o Prowadzenie Konta oraz Umowy Sprzedaży.
- dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a także do rozpoznania ewentualnych roszczeń Klienta. W każdym przypadku nie dłużej niż 6 lat.
- dane osobowe Klienta nie podlegają decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, w rozumieniu art. 22 RODO.
- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę jest art.6 ust.1 lit.b RODO.
- odbiorcami danych Klienta będą wyłącznie podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Sprzedawcy jako Administratora w celu obsługi płatności lub dostawy Produktu.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, złożenia żądania o ograniczenie ich przetwarzania oraz o przeniesienie swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do żądania usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów RODO tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
- Podanie danych osobowych przez Klienta przy jest warunkiem zawarcia umowy o Prowadzenie Konta oraz Umowy Sprzedaży.
- Konsekwencją niepodania danych osobowych przez Klienta jest brak możliwości zawarcia umowy.
- Sprzedawca informuje, że nie ma obowiązku powołania inspektora ochrony danych osobowych.